Forum Klan P.I.M.P cs:s Strona Główna Klan P.I.M.P cs:s
Forum Klanu P.I.M.P
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Update Steam 24.05.2006

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klan P.I.M.P cs:s Strona Główna -> Ogólnie o grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Puchacz




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:20, 25 Maj 2006    Temat postu: Update Steam 24.05.2006

Updates to the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Graphics

* Fixed occasional graphics artifact tearing run running on Nvidia 6800 hardware
* Fixed mismatch of bumpmapped/non-bumpmapped surfaces in HDR
* Fixed bug where mat_colorcorrection wasn't getting set properly on when running for the first time
* Updated default configuration settings for some newer video cards
* Fixed full-screen flicker bug when Alt-Tabbing out of fullscreen (particularly at high resolutions)

User Interface

* Added progress bar state to print a description when the server changes levels
* Show disconnect dialog when client connection times out
* Fixed anti-aliasing on fonts
* Fixed a memory leak in vgui
* Fix for startup video not showing correctly if running fullscreen with desktop resolution less than or equal to 1024x768
* Fixed bug where game would crash when taking a bug screenshot if the screen/window resolution was wider that 2048 pixels

Sound

* Fixed sound initializing twice at startup in some cases
* Optimized sound engine performance
* Fixed a bug where machines without proper sound hardware and/or drivers would crash

SourceTV

* Added SourceTV port and delay time to status output if SourceTV is active
* Added new command net_status that shows more detailed information about total and average packet loss, latency, packets/sec and bandwidth
* Added convar tv_autoretry 1 so relay proxies try to reconnect after connection crashed/timed out
* Added convar tv_timeout to specify connection timeout limit in seconds
* Improved spectator client dispatching, should be faster and balance better
* Fixed SourceTV relays being unable to connect to sv_lan 1 servers
* Fixed SourceTV servers reporting password restrictions
* Fixed SourceTV bots joining game even if disabled
* Fixed disappearing weapons in SourceTV
* Fixed spectator chat not displaying on relay proxies
* Fixed SourceTV crash during changelevel
* Fixed command tv_record crashing relay proxies
* Reduced SourceTV CPU requirements

A teraz co sam zauważyłem podczas gry, fakty i moje odczucia z pierwszego dziś kontaktu z piłką:

- pojawiły się cienie na de_cbble przy DX 9.0
- zmienił się wygląd rozporszonego smoke - wg mnie jest bardziej ciemny i granatowy a nie szary
- grzebnęli coś w netcode - na serwie tickrate 33 jest większa celność tzn. hit-boxy jakoś są mniej rozbiegane.
- lepiej wchodzą hedy z glock-a w trybie burst


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klan P.I.M.P cs:s Strona Główna -> Ogólnie o grze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin